
Safecall to niezależna firma, która prowadzi poufną infolinię dla wielu międzynarodowych organizacji. Usługa działa przez całą dobę – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Każdy z naszych pracowników oraz partnerów może zgłosić wszelkie zachowania, które mogą naruszać prawo.
Takie naruszenia mogą obejmować również działania lub zaniechania sprzeczne z obowiązującymi kodeksami etyki, procedurami czy politykami obowiązującymi w Geopost.
Aby dać Ci możliwość swobodnego wyrażenia swoich obaw, uruchomiliśmy system zgłaszania nieprawidłowości (Sygnaliści).
Zgłoszenia można dokonać nie tylko przez platformę online, ale również telefonicznie – dzwoniąc do Safecall. Twój telefon odbierze przeszkolony, kompetentny konsultant.
Zadzwoń pod numer 800 7233 2255 – infolinia działa przez całą dobę, 365 dni w roku.
Masz pełne prawo pozostać anonimowy lub się przedstawić – wybór należy do Ciebie.
Informacje, które przekażesz za pośrednictwem systemu:
Najpierw trafią do Safecall – w celu weryfikacji, uzupełnienia danych i ewentualnego kontaktu z Tobą, jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje.
Następnie do Oficera ds. Etyki w DGITS PL oraz innych osób upoważnionych do obsługi zgłoszeń w naszej organizacji.
Twoje dane – w tym tożsamość oraz szczegóły zgłoszenia – są traktowane jako ściśle poufne i objęte pełną ochroną.